II SAN SILVESTRE 2014

Valencià

Un any més pels carrers d’El Perellonet es podia veure corredors amb ganes i il·lusió en la que era la Segona edició de la Sant Silvestre ´14. En esta ocasió el temps no ens acompanya, va haver un baix nombre de corredors, però en general un alt nombre de col·laboradors, ja que en la plaça del poble hi havia unes 50 persones disfrutant de l’arribada de cada corredor.

Donem les gràcies a la nostra veïna Eva Gómez que ens cedix la fotografia de l’EIXIDA.

IMG-20141227-WA0009

17 minuts després de l’eixida arriba el GUANYADOR, Julio Salinas, que repetix com l’any pasat.

DSC_0045

A continuació va quedar segon Rafa Orero i tercer Jaime Ferrándiz. Del grup de les dones guanyava la carrera Patricia Azcona y en la modalitat de xiquets, de xiques guanyava Andrea i de xics Miguel Ángel.

L’organització tenia preparat el berenar, prop de 50 persones van assaborir el deliciós xocolate que els tenien preparats, acompanyat d’ensaïmades i una coca gegant amb panses.

La seguretat va ser un èxit, la Sant Silvestre va transcórrer sense problemes ressenyables i tots els corredors van completar els 4,7 quilòmetres de circuit pels carrers d’El Perellonet.

Des de l’Alcaldia Pedània, volen agrair a la Falla Grup de Peixcadors “El Perellonet”, a la Falla Sirena i Delfines “Nou Perellonet”, a la Guàrdia Civil, a la Policia Local i a tots els assistents per la seua col·laboració.

 

També agrair a la Protecció Civil de Paiporta pel seu treball. Moltes gràcies.

DSC_0047


Castellano

Un año más por las calles de El Perellonet se podía ver corredores con ganas e ilusión en la era la Segunda edición de la San Silvestre ´14. En esta ocasión debido a que el tiempo no nos acompaño hubo una bajo número corredores pero en general un alto número de colaboradores, ya que en la plaza del pueblo había unas 50 personas disfrutando de la llegada de cada corredor.

Damos las gracias a nuestra vecina Eva Gómez que nos cede la fotografía de la SALIDA.

IMG-20141227-WA0009

17 minutos después de la salida llego el GANADOR, Julio Salinas, que repite como ganador un año más.

DSC_0045

Seguidamente quedo segundo Rafa Orero y tercero Jaime Ferrándiz. Del grupo de las mujeres ganaba la carrera Patricia Azcona. En la modalidad de niños, en chicas ganaba Andrea y en chicos Miguel Ángel.

La organización tenía preparado la merienda, cerca de 50 personas saborearon el delicioso chocolate que les tenían preparados, acompañado de ensaimadas y una coca gigante con pasas.

La seguridad fue un éxito. La San Silvestre transcurrió sin problemas reseñables y todos los corredores completaron los 4,7 kilómetros de circuito por las calles de El Perellonet.

Desde la Alcaldía Pedánea, quieren agradecer a la Falla Grup de Peixcadors “El Perellonet”, a la Falla Sirena y Delfines “Nou Perellonet”, a la Guardia Civil, a la Policía Local y a todos los asistentes por su colaboración.

También agradecer a la Protección Civil de Paiporta por su trabajo. Muchas gracias!!!

DSC_0047


Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s