El Perellonet, escenari de cine.

El Perellonet tindrà la visita del seu veí Victor López Muñoz, Director del llargmetratge “Harvey Johnson”, primer projecte de llargmetratge com a Director. Però no sols serà ell el director, aquest llargmetratge compta també amb el Director Valencià Miguel Àngel Mengó.

El rodatge va començar en Maig del 2015, recolzat per la seua família i pels seus amics. Es llançà al món cultural sabent pel mal moment que passa, arriscant els seus diners per a tirar endavant la pel·lícula, i amb la idea que este projecte siga de tots, obri la ferramenta de crowfunding, amb la que tot aquell que vullga podrà ajudar amb aportacions econòmiques.

La pel·lícula es centra en un període de guerra, corrupció política i policia corrupta, on asfixien a les classes més necessitades. En tota aquesta revolta, una jove assassina a sou, Harvey Johnson, es veurà embolicada en una guerra contra els corruptes, per a ajudar als ciutadans més necessitats que clamen una democràcia justa.

12

Participaran els següents protagonistes, Ana Contreras, Eva Ribelles, Joan Manuel Gurillo, Sara Flores, John García, Alba Latorre-Alcantud, Carmen Águila, Judith Zarcos y Ruben Puerta, també comptaren amb la col·laboració especial de Elena Furiase, Dionisio Martínez, Patxi Iglesias, Sandra Ventura y Lucia Argudo.

Els directors portaran part del seu equip a El Perellonet, on realitzaran diverses escenes en el recinte de l’Alcaldia. Podrem veure rodar a l’Actriu Malaguenya establida a Madrid Carmen Àguila, que no és la primera vegada que roda per les proximitats de L´Albufera.

Des de l’Alcaldia donem la BENVINGUDA a l’equip de “Harvey Johnson”, que gravaren el dia 13 de Desembre.


Castellano

El Perellonet tendrá la visita de su vecino Victor López Muñoz, Director del largometraje “Harvey Johnson”, primer proyecto de largometraje como Director. Pero no solo será él el director, este largometraje cuenta también con el Director Valenciano Miguel Ángel Mengó.

El rodaje comenzó en Mayo del 2015, apoyado por su familia y por sus amigos. Se lanza al mundo cultural sabiendo por el mal momento que pasa, arriesgando su dinero para sacar adelante la película, y con idea de que este proyecto sea de todos, abre la herramienta de crowfunding, en la que todos los que quieran podrán ayudar con sus aportaciones económicas.

La película se centra en un periodo de guerra, corrupción política y policía corrupta, donde asfixian a las clases más necesitadas. En todo el revuelo una joven asesina a sueldo, Harvey Johnson, se verá envuelta en una guerra contra los corruptos, para ayudar a los ciudadanos más necesitados que claman una democracia justa.

12

Participaran los siguientes protagonistas, Ana Contreras, Eva Ribelles, Joan Manuel Gurillo, Sara Flores, John García, Alba Latorre-Alcantud, Carmen Águila, Judith Zarcos y Ruben Puerta, también contaran con la colaboración especial de Elena Furiase, Dionisio Martínez, Patxi Iglesias, Sandra Ventura y Lucia Argudo.

Los directores traerán parte de su equipo a El Perellonet, donde realizaran varias escenas en el recinto de la Alcaldía, podremos ver rodar a la Actriz Malagueña afincada en Madrid Carmen Águila, que no es la primera vez que rueda por las cercanías de “L´Albufera”

Desde la Alcaldía damos la BIENVENIDA al equipo de “Harvey Johnson”, que grabaran el día 13  de Diciembre.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s