Salutació de l’Alcaldessa

Valencià

LAURA FELIP FORES

01

Rebeu la meua més cordial salutació com Alcaldessa. Esteu en la web oficial de l’Alcaldia de la Pedània d’El Perellonet, un espai digital des del que tractem d’informar cap a l’exterior del nostre poble, com per a totes aquelles persones que viuen o estiuegen en El Perellonet, mostrarem a tot el món com és de bonic este poble assentat a la vora del Mar Mediterrani.

Aquest portal està pensat per a fer arribar totes les notícies que tinguen a veure amb El Perellonet, igual que tots els esdeveniments que en el es facen. El seu fàcil accés a la informació et portara a conéixer més a fons la seua història, sense oblidar-nos del Facebook de “El Perellonet”, pensat perquè arribe de forma immediata totes les notícies. Hui en dia les noves tecnologies ens oferixen potenciar dos punts fonamentals que deuen d’estar visibles en tota Administració pública, la Participació ciutadana i la Transparència.

Felicite l’Alcalde de l’Ajuntament de València D. Joan Ribó i a Dª. Consol Castillo, Regidora de Pedanies, pel treball, la il·lusió i l’interés que ha posat des del primer dia. Sense oblidar-me de tots els meus companys Alcaldes de les pedanies per compromis; Dª. Lluïa Beamud, D. Alejandro Ramón, Dª. Raquel Romero, Dª. Ana Batlle, D. Ricard Bonet, D. Josep Gimeno, D. Ignasi Vázquez i a tota la meua família i amics, que des de principi han estat brindant-me el seu suport.

Aprofite l’ocasió per a donar la Benvinguda a quants veïns s’han incorporat al Perellonet en estos últims mesos, des d’estos moments sou un més entre nosaltres, viure i disfrutar del Poble!!!

Finalment Agraïsc a l’administrador de la web i del Facebook “El Perellonet”, per la implicació sense ànim de lucre, de donar a conéixer “El Perellonet”.

02

Amb Valentia!!!

BENVINGUTS A “EL PERELLONET”

original


Castellano

LAURA FELIP FORES

01

Recibid mi más cordial saludo como Alcaldesa.  Estáis en la web oficial de la Alcaldía Pedánea de El Perellonet, un espacio digital desde el que tratamos de informar hacia el exterior de nuestro pueblo, como para todas aquellas personas que viven o veranean en El Perellonet, mostraremos a todo el mundo lo bonito que es este pueblo asentado a orillas del Mar Mediterráneo.

Este portal está pensado para hacer llegar todas las noticias que tengan que ver con El Perellonet, al igual que todos los eventos que en el se hagan. Su fácil  acceso a la información te llevara a conocer más a fondo su historia, sin olvidarnos del Facebook de “El Perellonet”, pensado para que llegue de forma inmediata todas las noticias. Hoy en día las nuevas tecnologías nos ofrecen potenciar dos puntos fundamentales que deben de estar visibles en toda Administración pública, la Participación ciudadana y la Transparencia.  

Felicito al Alcalde del Ayuntamiento de Valencia D. Joan Ribó y a Dª. Consol Castillo, “Regidora de Pedanies”, por el trabajo, la ilusión y el empeño que ha puesto desde el primer día. Sin olvidarme de todos mis compañeros Alcaldes de las pedanías por compromis; Dª. Lucía Beamud, D. Alejandro Ramón, Dª. Raquel Romero, Dª. Ana Batlle, D. Ricard Bonet, D. Josep Gimeno, D. Ignasi Vázquez y a toda mi  familia y amigos, que desde principio han estado brindándome su apoyo.

Aprovecho la ocasión para dar la Bienvenida a cuantos vecinos se han incorporado a El Perellonet en estos últimos meses, desde estos momentos sois uno más entre nosotros, vivir y disfrutar del Pueblo!!!

Por último Agradezco al administrador de la web y del Facebook “El Perellonet”, por la implicación sin ánimo de lucro, de dar a conocer “El Perellonet”.

02

Con Valentía!!!

BIENVENIDOS A “EL PERELLONET”

original


Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s